RE: OT - Nové Hodinky

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pondělí Únor 18 10:09:06 CET 2013

Včera jsem pročítal manuál od jedněch které jsou zatím na špici v užším výběru a umožňují přepínání LČ ručně-automaticky-vypnuto. Ale to neznamená že to umožňují všechny typy - všechny manuály jsem nečetl.

Ještě by mě zajímalo jak dlouho ty hodinky vydrží běžet když mám plně nabitý akumulátor a pak je zastíním. V hodinkách je akumulátor CTL920 a ten má jen 5,5mAh a maximální proud 1mA. Při tom maximálním proudu si říkám jak se asi tváří na svícení a alarm. A za jak dlouho se vybitý akumulátor nabije třeba když ho večer položím na noční stolek 30cm od lampičky.

	Martin.