PICkit 3 - skusenosti a dojmy

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Únor 18 09:59:41 CET 2013

Dobre rano,

dakujem za info, uz som si to overil v datasheetoch. 631/690 co mam
teraz ten emulacny header s cipom potrebuju, kdezto 16f1829 uz nie. Je
to napisane v datasheetoch na prvej strane, v popise. Pozeral som aj
co tie headre stoja a zase take drahe sa mi nezdaju byt, medzi 35 -
50$, to stoji normalne za uvahu.

A.