MF transformatory

AZE aze na seznam.cz
Pondělí Únor 18 00:23:14 CET 2013

1. Nefunkční elka se dá nahradit funkční elkou, dokonce i dnes. I když jsem
jednou toto zvěrstvo z nouze spáchal, ale bez LED :) V retro zařízeních to
nemá co dělat.
2. Nerad používám sprostá slova, green patří mezi ně.
3. K tomu se nedá říci nic slušného. Je mnoho věcí, které se tváří jako to,
čím nejsou a být nemohou.
aze

----- Original Message -----
From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 17, 2013 9:30 PM
Subject: Re: MF transformatory

Dne 17.2.2013 21:16, AZE napsal(a):
> AZ1 a její klony nikdy nebyly v přístrojích se sériovým žhavením. Ono to
> nejde taknějak z principu.

Ano, to je pravda, jen mi to napadlo, protože se to občas dělalo. Ale u
téhle flašy to opravdu vylučuje konstrukce přímožhavené katody.
> Takovéto polovodičové "náhrady" jsou nežádoucí a v kombinaci s LED je to
> příšerný technický kýč.
Je to funkční náhrada nefunkční elky...
1) doživotní
2) green
3) To že tam původní "vzduchoprázdno"  suplují dvě křemíkové  diody , a
ten vizuální efekt žhavení  LEDka většina lidí  nepozná a o to jde :-)
      Já když to poprvé viděl, tam mě "nehrálo" okamžité nažhavení  (
AZ-11 to trvalo tak 2-3 sec.) a malinko víc červený odstín.
      I to žhavicí vlákno je natažené z nějakého vlasce či světlovodu.