Špatně popsatelný problém s videem

Neděle Únor 17 21:01:34 CET 2013

Hezký večer,

     proč si ale WMP z DVD přečte všechny informace a zobrazuje film
správně a z toho samého DVD to VLC udělá špatně? V kameře zkusím
nastavit formát tak, aby natáčela bez prokládání, ale z loňského tábora
filmy už jsou natočené jak jsou. Tak chci mít těch pár použitelných
minut, z několika hodin natočených, hezkých :-)

Saša Svobodová