Re: ©patně popsatelný problém s videem

Marek Peca marek na duch.cz
Neděle Únor 17 18:47:37 CET 2013

>    ale proč se jev neprojevuje v tom přehrávači od kamery? Na stejném
> počítači to jednou je skoro nekoukatelné a v tom správném prohlíľeči je to
> dobré.

Odhaduji, ze proto, ze prehravac od kamery prave pouzije algoritmus
deinterlacingu.

> Kdyľ z programu ke kameře udělám DVD, je také v pořádku,

Ano, na DVD to zrejme ulozi prokladane s tim, ze DVD prehravac (at uz
pocitacovy, nebo samostatny) vi, ze je to prokladane, a opet pouzije
nejaky deinterlacing.

> ale připadá mi dosti hloupé udělat nejprve DVD, to vypálit a pak jej
> znovu ripovat zpět do počítače pro daląí zpracování. Ale díky za to
> slovo "interlaced" zkusím mrknout do nastavení programů, jestli tam něco
> zajímavého nebude.

Melo by byt, kdyz jsem pouzival mjpegtools, tak tam deinterlacing nekde
byl.

>    Jinak kamera je digitální, nahrává na SD kartu, ale je teďka zahrabaná a
> přesný typ neznám.

Tak to by byla jeste sance, ze u ni pujde zapnout nahravani do
neprokladaneho formatu, to by byla samozrejme nejlepsi volba.

ZdraviM.P.

Daląí informace o konferenci Hw-list