Špatně popsatelný problém s videem

Neděle Únor 17 18:44:30 CET 2013

Hezký večer,

     ale proč se jev neprojevuje v tom přehrávači od kamery? Na stejném
počítači to jednou je skoro nekoukatelné a v tom správném prohlížeči je
to dobré. Když z programu ke kameře udělám DVD, je také v pořádku, ale
připadá mi dosti hloupé udělat nejprve DVD, to vypálit a pak jej znovu
ripovat zpět do počítače pro další zpracování. Ale díky za to slovo
"interlaced" zkusím mrknout do nastavení programů, jestli tam něco
zajímavého nebude.

     Jinak kamera je digitální, nahrává na SD kartu, ale je teďka
zahrabaná a přesný typ neznám.

Saša Svobodová