Vikendovy kviz

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Únor 17 18:38:29 CET 2013

Zdravím,
  1) Toto byla typická ukázka mailu zprzněného kombinací bottom- a top-postu.
Prosím nedělejte to, když už někdo začne připisovat dole, tak v tom
zkuste pokračovat. Analyzoval jsem to snad 2 minuty (předchozí mail mi
z nějakého důvodu dosud nedošel). Pro tentokrát jsem to opravil :-).

  2) Domnívám se, že kdyby v CERNu hledali RF experta, hodně dobrá znalost
elektronek by byla podmínkou. A myslíte si snad, že CERN je muzeum :-) ?
Co Ty na to, Dane ?

Zdraví Pavel