MF transformatory

Vladimír vladimir na hkfree.org
Neděle Únor 17 17:29:48 CET 2013

 Já tady mám jako favorita na demontáž NDR radio, myslím, že to je Dirigent,
musel bych na půdu, toho mě tolik líto nebude.

Vladimír

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Jirka
Sent: Sunday, February 17, 2013 5:09 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: MF transformatory

Nebylo by lepší, kdyby příspevěk z oblasti nejčistšího hardware nebyl Bůh ví
proč označen jako OT, zato bez překlepu v názvu?

K věci: 8 mm kostry s velkými kryty - to bude asi problém. Leda snad koupit
někde vrak elektronkového rádia či televize, kde to už člověku nebude
líto...

Ty menší např.:

http://www.ges.cz/cz/elektronicke-soucastky/jadra-indukcnosti/civkove-sady/S
AG8.html?cur=CZK