Vikendovy kviz

Jirka zaloha na volny.cz
Neděle Únor 17 16:41:31 CET 2013

Nemyslíte, že v takovém případě je zdaleka nejlepší se prostě takových
sraček NEZÚČASTNIT, a ne jim podléhat a přizpůsobovat se?

Nebo ještě lépe snažit se být jiný sám a navíc takto připravovat své
následovníky, jak to činí i pan Hudeček?

Mimochodem - s těmi megakorporacemi jsem docela ve styku a nějak mi
nepřipadá, že bych se tam musel s takovými humusy potýkat. Možná proto,
že jednám převážně s techniky, byť ve vedoucích pozicích?

---
Jirka