Vikendovy kviz

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Únor 17 15:04:37 CET 2013

 17.2.2013, 15:00:16

pomoci 4584 a nejakeho toho smeti, se zapoji dva oscilatory. Jeden
pevny, druhy VCO. Citac 4017 cita pocet impulzu promeneho osc. za
jednu periodu pevneho. Kolik je na to potreba souc. nevim, musel bych
si nakreslit detailni schema a to se mi nechce.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz