PICkit 3 - skusenosti a dojmy

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Únor 16 12:54:41 CET 2013

Dobry den,

velmi pekne dakujem za info Vam aj ostatnym. Na to napajanie aplikacie
z programatora som sa pytal preto, lebo momentalne ked pripojim Presto
a dam externe napajanie, zhodi mi to step-up menic na doske, ktory
napaja mcu. Kedze som to nechcel dalej skumat, tak som to prepol na
napajanie z Presta a tu chvilu to ide. Mozno ale staci upravit v
Preste konstantu na cakanie pri kontrole Vcc, neviem. Este by som sa
rad spytal, ci mate overenu cinnost debugera v PK3 pri nizkom napati
1,8V - 2,0V? V manuale sice pisu, ze by mal chodit, ale radsej sa
opytam.

A.