Stolni multimetr VC8145

Jan Tichavský jan.tichavsky na gmail.com
Pátek Únor 15 23:12:34 CET 2013

Nedávno jsem narazil na desky plné takových flatpacků, celé je to precizní
"military" práce. Kdo se chce pokochat, má možnost jak u videa
http://www.youtube.com/watch?v=55z_0BYb5is tak u detailních fotek
http://www.electricstuff.co.uk/milboards.html