Stolni multimetr VC8145

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Únor 15 21:25:00 CET 2013

Či ještě spíš Military...  Měl jsem tu "čest" s množstvím ruských jak
vojenských, tak průmyslových či profi zařízení a koncepčně to bylo vždy
totéž.

Jinými slovy se mi v praxi potvrdila často vyslovovaná teorie, že u Rusů
vše táhly zbrojovky a když zbyla kapacita, dělalo se pro civilní sektor.

---
Jirka