KICAD - orientace pouzder

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Pátek Únor 15 21:06:04 CET 2013

> ERC nepouzivam, ale pokud chcete, musi byt spravne nastaveny vsechny
> vyvody u knihovnich prvku (vstup, vystup, napajeci...) a to je trochu
> problem...

ERC u KiCadu ma jednu nectnost - je prilis prisna nebo "malo inteligentni"
jak se to vezme - aby zbytecne nealarmoval musite mit dokonale nastavene
vsechy piny co je "Signal input" "Signal Output" PoWER output Power Input,
Bidirectional, Passive a ja nevim co jeste - dodnes jsem treba neprisel na
to jak vystup ze 7805 oznacit aby se dal pripojit vsude kam se realne
pripojuje 5V a nikdy nebyl alarm.

A pak druha vec - soucastky kterych je vice v jednom pouzdre casto maji
"skryte" napajeci piny - KiCad ma nejaky zvlastni algoritmus ze k nekterym
temto pinum chce privest napajeni a zem a k jinym ne - a taky nevim proc

Nicmene - ERC pouzivam, protoze vychyta vsechny hrube chyby uz ve stadiu
schematu a pak se nemusi kvuli blbostem preroutovavat deska. ¨

Zdravi Petr Kubac