PICkit 3 - skusenosti a dojmy

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Únor 15 20:33:07 CET 2013

Dobry vecer,

planujem teraz trochu vacsi nakup a akosi som na vazkach, ci objednat
aj PICkit3, rad by som totiz vyuzil funkciu debugovania. Predsa len je
to cca. 45 - 50E a preto by som sa rad najprv spytal na skusenosti s
pracou s nim. Odhodlany kupit ho som bol do dnesneho poobedia, kym som
si pozrel video recenziu vyskereneho australcana. Chcel by som sa teda
spytat, ake su s nim skusenosti v mplabe, ci ma podobne vlastnosti ako
presto, teda volbu napajania aplikacie z programatora vs. externy
zdroj, ci to tlacitko sluzi na programovanie a ci to bezi aj mimo
mplab-u. Pokial by mal niekto skusenosti s novym mplabx, bol by som
velmi rad.

Velmi pekne dakujem za odpovede.

A.