KICAD - orientace pouzder

Pátek Únor 15 19:06:54 CET 2013

Tak schemata aspon na urovni ve ktere se pohybuji s prehledem
zkontroluji by voko, 100x lepsi je IMHO dodrzovat jednoduchou strukturu
a pouzivat hierarchii, velmi dobre je taky popisovat signalove vodice
(coz je u hierarchickych portu autopmaticky) protoze se pak daji dobre
priradit attributy dane siti jako sirka spoje atp.
Zase je to 2x vic prace s korekcema knihoven atd.