SMA konktory, kabely atd.

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Únor 15 15:16:48 CET 2013

Aka je presne definicia "viditelny" v CERNe?  (Ja len aby nevznikala
zbytocne panika :-) )

A aky je mechanizmus vzniku tych odrazov? Lebo ta konstrukcia privela
priestoru na fantaziu nenechava - je to vlastne len jeden rovny kovovy trn
v druhej rovnej kovovej rurke, medzi nimi plastik; ten zavit zase neda
moznost protikusu uhnut z koaxialnej polohy; druha strana je zase pevne
prispajkovana v DPS... Dochadza mi fantazia, kde moze nastat problem. A
naviac na 200MHz, tak to musela byt nejaka okom pomerne viditelna chyba,
ci nie?

wek