Zvlastne ruske suciastky (bolo: Re: Stolni multimetr VC8145)

Raven raven na wo.cz
Pátek Únor 15 15:10:31 CET 2013

Ja myslim, ze vetsina rozumi co znamena rusky ci bolsevicky. Netreba
pouzivat omluvny termin "sovetsky"...
Boslevik bude vzdy bolsevikem.
Nicmene v roce 83 jsem v Sovetskem Svazu - Ukrajina - Severodoneck -
oblast Vorosilovgrad (dnes Luhansk) :-) koupil kalkulacku, malou, sikounou.
Po nejakem roce, nemaje do ceho pichnout, jsem listoval starymi amary a
co jsem neobjevil. Clanecek o vedeckem kalkulatoru do kapsicky od vesty.
A ten kalkulator v amaru vubec nebyl ruskej, by me zajimalo jak to ty
kurvyjaponske okopirovaly :-)
Viz: http://www.volny.cz/jirkahavran/calc.pdf

S pozdravem Raven