Zvlastne ruske suciastky (bolo: Re: Stolni multimetr VC8145)

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Únor 15 13:56:28 CET 2013

Dňa 15. február 2013 13:37, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a:

> Takze si myslim, ze je z spravnejsie hovorit, ze su to sovietske suciastky.

Uz vidim, ako sa praviciarovi najezili vlasy, ked si precital rusky,
sovietsky, komunisticky.... Mal by si byt trocha korektny a navrhnut
nieco v duchu "medvedie suciastky". To by mohlo byt prijatelne pre
vsetkych...

Mimochodom, dnesne ranne chvaly si posielal privatne, alebo si sa na
to uz vysr...? Lebo archiv mlci... A ja ze je siedmy den, to ti uz
toho tak moc teda neostavalo.

A.