RE: OT - Nové Hodinky

cipisek.cipr na seznam.cz cipisek.cipr na seznam.cz
Pátek Únor 15 13:53:50 CET 2013

Nevim jak ktere, ale Skyhawk maji  uvadenou vodotesnost dostatecnou pro
pristrojove rekreacni potapeni (v hodinarskych cislech 200m) , realne jsem
otestoval (v hodinarskych cislech 300m) a rozebiraji se normalne zezadu,
doma tak jako tak clovek nema narok na rozebirani nestacil ani bezne
hodinarske vybaveni pro otevirani hodinek a je treba pripravek primo pro
tyto hodinky.

Ciprian

-------- Původní zpráva ----------

Od: Šerých Jakub <Serych na panska.cz>
Datum: 15. 2. 2013
Předmět: RE: OT - Nové Hodinky

"

Tak to ja, kdyz je necham po vybiti cely sice zimni, ale jasny den lezet na
plnem slunci za oknem, a pak je bezne pouzivam s tim, ze se snazim myslet na
to, abych je aspon chvilema z pod rukavu vystavil na svetle, zhruba po
mesici uz zase stoji.

Je to proste otrava, clovek musi myslet na hodinky...

Navic jsem se docetl, ze jsou zrejme z jednoho kusu a tudiz se do nich leze
pres sklicko, takze domaci vymena baterky fakt nepripada v uvahu.

No uvidime, az je donesu do znackoveho servisu, co reknou...

Jakub Serych