Re: OT - Nové Hodinky

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Pátek Únor 15 13:49:46 CET 2013

Asi dobrej materiál...
protože na pohled mi např. G-shock DW 5600E přijdou jak od vietnamců.

Jindra Polívka

nenechte se zblbnout jednema hodinkama kam se holt trefili s kazovym aku

jinak v podstate je uplne jedno co si koupite - jestli chcete opravdu
odolne hodinky (skoro bych rekl po testech co se s nima delaly na
chronomag.cz neznicitelne) tak si kupte od Casia G-shocky:

http://casio.watchcz.cz/casio-g-shock

jinak pokud chcete ocelovej tah tak to proste neco bude vazit - pokud
chcete kovovej a lehkej tak titanovej a ten zase bude neco stat...

Radek Vicek