RE: OT - Nové Hodinky

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Pátek Únor 15 10:47:57 CET 2013

Děkuji, přesně tento scénář jsem si vybavil když jsem o eco drive četl. A já se těmi hodinkami občas nechávám budit... Takže by důsledky byly horší :-).

Jak je to vlastně s výměnou baterky ? U těch starých jsem si ji měnil sám. Do vody s nimi nechodím, ale samozřejmě s nimi občas zmoknu. A ruce se potí a to je horší než voda.

    Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Friday, February 15, 2013 10:37 AM
To: HW-news
Subject: RE: OT - Nové Hodinky

Eco drive baterku maji a je to peknej smejd - vrele nedoporucuju. Bohuzel pred cca 7 lety to byly jedine hodinky na trhu, u kterych doslo jakz takz k pruniku mych pozadavku a ceny.

Jednim z hlavnich duvodu pro me bylo, ze zustanou slusne vodotesne, protoze se nemusi menit baterka. Omyl! Jediny rozdil je, ze baterku nemusite menit po cca 2 letech, ale az po cca 5. Uz druhou zimu to odkladam, ale ted uz jsem zcela rozhodnuty, ze ji vymenit necham. Ve stredomori by to asi problem nedelalo, ale v podminkach dlouhe tmave ceske zimy, kdy hodinky jsou, kdyz uz nejake svetlo je, schovane pod dlouhymi rukavy, se uz druhym rokem baterka nestiha dobijet a neni nic horsiho, nez kdyz se rano na hodinky poprve podivate a ony stoji.

Jakub Serych