KICAD - orientace pouzder

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Únor 15 10:36:15 CET 2013

2013/2/15 Jan Smrz <jan.smrz na email.cz>:
> Kdyz jsem pred nejakym casem Kicad zkousel, tak mi na nem velmi chybely 2
> veci (ve schematiku)
> - oznacovani nepravidelnych bloku (kicad mel moznost oznaceni jen
> obdelnikem)
Jo, to mi taky vadi.

> - pri posunu bloku se prerusily spoje
Jo, to mi taky vadi (ale uz je novejsi verze, tak budu doufat)

> - zdlouhave prirazovani pouzder soucastkam
Dalsi duvod pro vlastni knihovny. Ale jelikoz mam prirazena pouzdra v
knihovne, tak u kazde soucastky vybiram z 1..5 (extrem) pouzder - jde
mi to rychle.
 A kdyby bylo mozno do tech jejich predpisu strcit nejenom konkretni
hodnoty, ale "vsechny", bylo by to jeste lepsi. (neco jako "vsechny
odpory nastav na 0805)