OT - Nové Hodinky

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Pátek Únor 15 10:35:44 CET 2013

Nechci vás nutit k utrácení, ani dohazovat kšefty hodinářům, ale znáte
to rčení o nakupování laciných věcí? Taky jsem postupně navyšoval cenu,
protože nic laciného se nevyplatilo koupit. Kupoval jsem, doufám, na
10-15 let, tak jsem zase až tak moc šetřit nechtěl.

Možná by bylo dobré se po hodinkách kouknout v Německu, nebo Rakousku.
Dost se ušetří.

Pavel Krafčík