OT - Nové Hodinky

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pátek Únor 15 10:14:52 CET 2013

Dobrý den,

Mám Casia řízené DCF asi 4 roky. Cena i provedení podobné, ale mají
plastové pouzdro. Synchronizace času bez problému, dokonce se to chytalo
občas i v Chorvatsku. Baterku jsem zatím neměnil. Bohužel letos jsem si
musel koupit jiné, protože jsem na ten displej bez brýlí už neviděl :-(

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora