OT - Nové Hodinky

Pavel Krafcik hw na pjk.cz
Pátek Únor 15 09:27:50 CET 2013

Zdrvím,

před Vánoci jsem si koupil tyto:

http://www.ehodinky.cz/hodinky-casio/wave-ceptor-i16524/hodinky-casio-wave-ceptor-lcw-m100dse-1a.html

protože jsem nechtěl nic nastavovat a starat se o baterku. Měl jsem 16
let staré Citizenky, které dostávaly celé ty roky strašně zabrat a i na
titanu bylo vidět opotřebení. Byly obdivuhodně přesné, takže jsem je
musel nastavovat jen dvakrát ročně při změnách času. To ještě šlo, ale
jednou za 4 roky jsem musel rovnat kalendář, protože ty hodinky neznaly
roky a to mi dávalo zabrat. Ta nová Casia fungují obdivuhodně a v
Krušných Horách se mi synchronizovaly i v originální plechové krabici a
dokonce bylo jedno, jak byly natočené.

Ale jsou to jen hodinky a kalendář, nemají žádnou paměť. A jsou těžké,
hlavně v porovnání s titanovými, nebo takovými těmi švindl-kovovými
hodinkami. Tyhle jsou z ocele.

Pavel Krafčík