Re: OT - Nové Hodinky

Pátek Únor 15 09:23:54 CET 2013

Co je to za hodinky? Nešly by ještě opravit?
Já jsem měl Prim Sport, ještě na péro, když mne opustily, koupil jsem si stejnou značku ale už na baterku (ale ještě v době, kdy primky byly pro socky a ne pro chudé boháče, tak už je to taky nějaký ten pátek). Když mne opouštěly i tyhle, tak jsem to zkusil u hodinářky, ale u takové co měla zájem zloužit lidem a ne rychle zbohatnout. Vyměnila mi strojek (stálo mne to tak do 500Kč) a vyšlapují dál.
Loni jsem dělal bohatého Ježíška (tedy na své možnosti), koupil jsem manželce hodinky (měla specifické požadavky) tady:
http://www.designtrade.cz/

... Bohužel mě opouštějí mé cca 25 let staré hodinky takže mě nezbývá než zamáčkout slzu a se smutkem a pietou je uložit do hrobečku....