KICAD - orientace pouzder

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Čtvrtek Únor 14 23:29:23 CET 2013

Mne se na Kicadu libi textovy format... Kdyz potrebuju trosku doladit
pouzdro, tak za pomoci textoveho editoru se treba krasne meni prumer
vrtani. Kdyz chci z pin listy TH udelat SMD tak jen v editoru nahradim
definici padu a tak.
Ma sice jeste nejake drobne detaily, ktere mi nesedi. Ale zas je kolem
toho hodne zive email forum a na namety uzivatelu celkem reaguji a
zapracovavaji je.
PK