KICAD - orientace pouzder

Čtvrtek Únor 14 22:53:08 CET 2013

ERC nepouzivam, ale pokud chcete, musi byt spravne nastaveny vsechny
vyvody u knihovnich prvku (vstup, vystup, napajeci...) a to je trochu
problem...
Nevim co konkretne vase chyba znamena, treba jsou propojeny jen vstupy
nebo vic vystupu... Me to prijde celkem zbytecne pouzivat.
Na co jsem si zvyknul rychle je vyuziti hierarchie, je to mozne i vic do
hloubky a co je nejhezci, jeden schematicky soubor muze byt pouzit ve
schematu opakovane, reference se ocisluji u kazde instance jedinecne.
Takze nejvyssi uroven je v podstate blokove schema, viz mala priloha s
vyrezem.