KICAD - orientace pouzder

Jan Hovorka OK1CJH na seznam.cz
Čtvrtek Únor 14 21:42:22 CET 2013

Zdravím,

Není mi zcela jasné jestli programem za hodně chechtáků myslíte Eagle,
ale Eagle je pro nekomerční použití zdarma případně za ne až tak extrémní
peníze pro větší desku:

http://www.cadware.cz/index.php?page=31&lang=cz
http://www.cadware.cz/index.php?page=27&lang=cz

pro komerční použití si už každý musí zvážit sám, co se mu vyplatí.
Mě připadá, že v KiCADu nakreslit desku trvá déle než v Eegle.
Ale možná je to jen tím, že v něm nemám dostatečnou praxi.

Honza

---------- Původní zpráva ----------
Od: Marek Sembol <hwm.land na gmail.com>
Datum: 14. 2. 2013
Předmět: Re: KICAD - orientace pouzder

"Moje zkusenost je, ze KiCAD je naprosto super program (jasne,
nesrovnavejme s ptogramem za hooooodne chechtaku, ale nez eagle, to
radeji kicad) s naprosto blbymi knihovnami (clovek nevi kdy slapne do
ho.... proste vedle). Takze jsem asi pred rokem vsechny "jejich"
knihovny smazal, udelal si svuj zaklad a ten postupne "dle potreby"
rozsiruju o dalsi soucastky ci pouzdra..
Kupodivu nejvic prace da se k tomu odhodlat.
Marek