Detekce dilu v zasobniku

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Únor 14 13:28:21 CET 2013

Já bych to rozhodně řešil synchronním stavovým automatem s cyklem 1ms
nebo i pomalejším, rozhodně bez jakýchkoli  dalších  programových zpoždění .
V každém konkrétním stavu můžete mít kolik chcete možných čítačů a
testů na náběžné
i sestupné hrany signálů ,které vám určí přechod do dalších stavů.
Dá se tím ošetřit i zakmitávání kontaktů apod.
Programování řídích systémů pomocí stavových automatů
přináší obecně mnoho výhod.