Detekce dilu v zasobniku

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Čtvrtek Únor 14 11:46:35 CET 2013

Genialni napad asi ne, ale podobne veci resim takto:
1. Vyrobim si systemovy cas s odpovidajici presnosti (ve Vasem pripade 0.1
sec)
  Ten pak samozrejme pouzivam i jinde.
  Pozor, pokud pouzijete bezne hodiny, tak muze byt problem pri prechodu
zimni x letni cas, eventualne pri nastavovani casu.

2. Od nabezne hrany nasetuji promenou (neco jako RisingTimeStamp)
3. Pak jiz jen podminka IF CurrentTime-RisingTimeStamp> 500ms

Neni nutne zadne preruseni, jen detekce hrany (aktulni x predesla hodnota).

Jeste doporucuji pro tyto ucely misto MCU pouzit PLC (pokud neni nutny
vykon MCU).
Pri ladeni (+ moznost OnLine zmen behem behu stroje) se usetreny cas bohate
vrati.

Jinak PLC pro tyto ulohy maji SW casovace, konkretne pro tohle casovac se
zpozdenym sepnutim.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158