Detekce dilu v zasobniku

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Únor 14 11:10:56 CET 2013

Ne to neni mozne, pripravek se musel vejit cely do pudorysu 200x300mm a
to vcetne vibracniho dopravniku - takze tak jak to je je v podstate
maximum mozneho co se tyka mechaniky. Navic hmotnost dilu je nepatrna
vuci vlastni draze.

Reseni je nyni nutne udelat chytre SW v rizeni pripravku.

Nevim jake dalsi informace jsem nerekl.

Zjednodusene - svisly zasobnik, kde jsou okrouzky jeden za druhym nad
sebou (maximum na cele draze je cca 20ks) - shora je doplnuje vibracni
zasobnik - zdola si je odebira vlastni pripravek - vzdy v jednom
pracovnim cyklu jeden okrouzek - behem cyklu se tedy signal na zavore
meni i v pripade, ze je zasobnik zcela plny.

Radek Vicek