Splitter?

Čtvrtek Únor 14 10:12:47 CET 2013

Používají se i rozbočovací trafa, má to menší ztráty a vyšší útlum mezi
výstupama. V té kostičce bude určitě taky. Třeba tohle
http://www.eltasat.cz/prislusenstvi-sat-a-dvbt/antenni-rozbocovac-pv3-3vystupy-81653-emme-esse
ale je to na 75 Ohm (televize). Podobných seženete spoustu v každé
prodejně s televizema. Nevím jestli v tomto případě těch 75 Ohm vadí,
poměr impedancí mezi vstupem a výstupy by měl být zachovaný i pro 50 Ohm.
Anděl