propojeni dvou DPS

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Únor 13 22:03:05 CET 2013

Asi záleží na krabici. Používám na 4M DIN z Eniky a není problém nacpat tam
dvě desky pevně spojené právě těmi lištami. Lišty mám ve dvou řadách co
nejdál od sebe, takže je to i mechanicky dost pevné. Pájím je tedy až v
krabici kvůli přesné vzájemné poloze.

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel_t
Sent: Wednesday, February 13, 2013 9:38 PM
To: HW-news
Subject: Re: propojeni dvou DPS

Spicky se sice delaji i cca 40mm dlouhe ale u krabic ne DIN je nedoporucuji,
casto jsou v tech krabicich ruzne zapadky, kvuli svorkam se desky musi
nasouvat pod uhlem apod. Montaz pak je velmi neprijemna (diplomaticky
receno, jak obcas dokazou nadavat i jinak slusni lide jsem uz zazil) ne-li
nemozna.

Pavel