propojeni dvou DPS

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Únor 13 21:50:39 CET 2013

Dne 13.2.2013 21:23, Tom Meinlschmidt napsal(a):
> Tazatel neni idiot. Takze si to predstavit umi.
No napsal poprve v reakci na tenhle v  praxi běžně používaný "sednvič"
systém ze si to neumite představit.
Tak ted nevim. Nejprve jste si to nedovel predstavit, ted uz ano.
Jste si opravdu jistý?

> problemu vidim nekolik
> - cena, tech krabic potrebuju udelat 10, k tomu dutinky, zasuvka (napr. http://www.ges.cz/cz/pfl-26rm2-GES06615524.html) stoji 9kc
http://www.gme.cz/dutinkove-listy/dutinkova-lista-bl834gd-p832-107/
Ta křivě zapájet nejde ...
Dalsi napr precizni ze sortimentu SOS  (
http://www.soselectronic.cz/?str=12&code=F66 )
větčinou je pod dutinkou plocha, která vymezuje kolmost k desce.
Při té délce pinů není  prohnutí žádný problém.

Ano, všechno něco stojí, taky tam můžete naletovat jednotlivé vodiče
natvrdo   To bude opravdu levnější :-(
> - problem s presnosti, kdyz se povede dutinky napajet nakrivo, nebo mi blbe uriznou dps, bude se to prima spojovat

> - ze by to vypadalo dvakrat esteticky se rict taky neda
To je pravě asi to, že si to neumíte představit, je to mnohem hezčí, než
nějaké konektory a kablíky. Pokud jsou desky na sebe fixované
distančními sloupky, je to perfektní řešení.
Ja to nafotim a někam to pověsím....