propojeni dvou DPS

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Středa Únor 13 21:37:35 CET 2013

> 2vrstva. zkusim ty konektory, pokud neco rozumnyho najdu, zatim se
> moc nedari

No tak tady bych se primlouval za ksandu plocheho kabelu a samorezne
konektory. Na jednu z desek se da ten samorezny konektor pripajet, GM je
ma oznacene LPV-xx
http://www.gme.cz/samorezne-patice-pro-ploche-kabely-do-dps/samorezna-patice-xinya-lpv-26-p800-038/
a na druhou date spicky a konektor aby to bylo rozpojitelne, v GM je to
kombinace PFLxx a MLWxx. Pricemz doporucuji ten rozpojitelny spoj dat na
desku ve spodni casti krabice.

Pokud je to mozne tak nedavat ty konektory nad sebe, pri 45mm si mohou
vzajemne prekazet. Idealne si vzit ty konektory a ksandu do ruky a
zkusit si tu montaz vcetne delky kabelu jen tak ve vzduchu nez zadate
desky do vyroby.

Spicky se sice delaji i cca 40mm dlouhe ale u krabic ne DIN je
nedoporucuji, casto jsou v tech krabicich ruzne zapadky, kvuli svorkam
se desky musi nasouvat pod uhlem apod. Montaz pak je velmi neprijemna
(diplomaticky receno, jak obcas dokazou nadavat i jinak slusni lide jsem
uz zazil) ne-li nemozna.

Pavel