propojeni dvou DPS

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Středa Únor 13 21:13:01 CET 2013

> popr. jiny zpusob

Kolik vrstev ma ta deska? Pokud je 4 a vice vrstva tak je moznost z
vnitrnich vrstev udelat pruzne propojeni tech desek. Takove reseni nam
asi pred 2 lety nabizel zastupce PCB Benesov. Videl jsem vzorek a
vypadalo to dobre, pry to i snese velky pocet ohybu. Ale zatim jsme to
nepotrebovali takze ani nepoptavali, takze cenu nevim.

Pavel