propojeni dvou DPS

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Středa Únor 13 21:02:25 CET 2013

Ja podobny problem resil sprostymi pfl konektory a ksandou (ja mel
teda 10+10+20), kdyz jsem resil spojeni 2 pater v krabicce na DIN
listu. Tam je tada pouze cca 28mm a musel jsem davat pozor, konektory
nemohly byt nad sebou (nevlezly se)
Pajeni ksandy do DPS se mi zda prasarna, navic rozebiratelne spojeni
ma sve kouzlo pro ozivovani, opravy, ...
Marek