Stolni multimetr VC8145

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Únor 13 18:18:36 CET 2013

Nikdo netvrdí, že špinavé. Ale různě opálené, pokryté produkty nějakých
reakcí (třeba plynoucích i z netěsnosti pouzdra kontaktů) apod.

Nakonec by to neměl být až takový problém ověřit spolehlivost spínání
třeba i poklepem na jednotlivá relé při zobrazování údaje, který by měl
být konstantní.

Jinak samozřejmě souhlas s hledáním závad i jinde. Mimochodem - já když
tam vidím pájené zelené odpory řady TR19x, co jsem je kdysi na počátku
zcela mylně obdivoval....

---
Jirka