Vektorovy analyzator 1.3/4/8GHz

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Únor 13 16:18:47 CET 2013

Sice jsem měl chvíli problém pochopit, co znamená "něco rozporovat" (v
pravidlech pravopisu to není, možná to bude něco jako nárokovat,
vydodat, rozborovat, nacenit a podobné hrůzy).

No budiž. Nemáte tedy nic proti té ceně?

Vaše slova jako "co je na tom bazmeku tak ukrutne drahe?" popr.
"vysokohorska prirazka" nejsou v daném kontextu myšlena jako zpochybnění
ceny?

Pokud ne, tak se spíš třískněte sám...

---
Jirka