Vektorovy analyzator 1.3/4/8GHz

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Středa Únor 13 16:04:34 CET 2013

A co je na tom,kdyz se potencialni zakaznik zepta na to co za sve penize
dostane?
Byly doby,kdy jste s vyrobkem dostal schema a k dispozici byla kompletni
dokumentace.
Pak prisla doba kdy clovek nedostal nic a o obsahu se mlzilo co to slo.
Ceka nas doba kdy bude neslusne se zeptat nebo dokonce se bude zavirat za
to, ze si rozeberete to co jste si koupil? :-)

Co je v teto krabicce netusim, ale vim co je v podobne krabicce od
http://sdr-kits.net/VNWA3_Description.html
mam ji zmapovadou do posledniho odporu a pokud budeme brat cenu zeleza, v ks
cenach, tak podle provedeni 1000-2000Kc s tim ze nejdrazsi na tom je kufrik
s drevenou prihradkou na SMA konektory :-)
Kouzlo je v SW.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Jirka <zaloha na volny.cz>
Datum: 13. 2. 2013
Předmět: Re: Vektorovy analyzator 1.3/4/8GHz

"Pane kolego,

pořád dokola:

prodejce (výrobce apod.) si v podstatě VYMYSLÍ jakoukoliv cenu a zkusí
jít na trh. Buď uspěje, nebo ne. Podle toho příp. cenu upraví.

Jeho cílem pochopitelně je maximalizace zisku, proto to dělá.

To je základní model, který lze samozřejmě různě modifikovat. Ne vždy
maximální cena vede k maximálnímu zisku, ale to je jen a pouze věcí toho
prodejce/výrobce.

Co je na tom k nepochopení???

Nikde nejsou žádné tabulkové ceny, ani na konečný produkt, ani na
zmiňované náklady, ani na nic jiného (v této branži).

Naštěstí...

---
Jirka