Stolni multimetr VC8145

peter tesar peter.tesar na centrum.sk
Středa Únor 13 12:52:52 CET 2013

Ja mam tento M1T242, dost som si ho oblubil.
Zial pred casom na rozsahu 3-30V zacal  robit take, ze ukazuje stale
menej. Ked sa prilozi k meranemu objektu opakovane, vzdy ukaze o par
desatin V menej. Da sa to demonstrovat pri blokovanom rozsahu. Ak sa
rozsahy poprepinaju, znovu to vylezie vyssie k spravnej hodnote, ale ked
sa premeriava opakovane, stale ma clovek iny vysledok.
Na inych rozsahoch je v poriadku.
Nevie niekto co by mohlo byt vo veci? Tipujem ze nejake relatko co je
zopnute prave pri tomto rozsahu ma dost.
Peter Tesar.