Osciloskopy Rigol 4000 rada?

Středa Únor 13 12:47:25 CET 2013

ten filtr tam samosřejmě je, jen to zobrazování je pak trochu líné a
pokud se průběh signálu rychleji mění, dost nepraktické. Samosřejmě je
něco jiného koukat na rychlé průběhy, nebo třeba na audio signál. Znovu
bych zopakoval co u těch měřičů indukčnosti, každý přístroj je vhodný na
něco jiného.
Anděl