RE: RE: RE: RE: RE: Měřič indukčnosti

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Středa Únor 13 12:06:54 CET 2013

V dobách kdy jsem ho kupoval nic jiného nebylo. Dělané přístroje tenkrát nedosahovaly ani parametry té 4070 a kvalitnější přístroje buď nebyly nebo byly tak složité že bych je tenkrát nedokázal postavit natož zkalibrovat. Procesory se tenkrát prakticky nevyskytovaly nebo stály úplně nesmyslné peníze. Takže mi nic jiného nezbylo. Byl jsem nadšený, že mám alespoň něco. Z nadšení jsem ale rychle vystřízlivěl. Pokud si pamatuji tak ten měřák kecal jak bolševické noviny. Do kontaktů nebylo možné dostat kondenzátory s krátkými vyvody, nedalo se to pořádně vynulovat a tak. Protě jsem ten měřák neměl rád. No a pak se časem objevil ten měřák co mám teď a nebylo co řešit. A s tím si naopak maximálně rozumím :-).

Ale já nikomu nic nevnucuju. Prostě jsem doporučil měřák který mi vyhovuje (ačkoliv má taky své mouchy). A varoval jsem před měřákem který by mohl mít podobné užitné vlastnosti jako ten 4070. Je to můj názor, nikomu netvrdím že s ním musí souhlasit stejně jako já nesouhlasím s tím Vaším :-). Kdo ví, třeba jsem měl jen smůlu na špatný kousek - nevím. A fakt nevidím důvod proč bych měl něco zdůvodňovat jen proto že jsem chtěl někomu pomoci. Ten člověk dostal několik různých rad a teď už je na něm pro co se rozhodne. A o to tu šlo. Celá další diskuse je zbytečná.

	Martin.