Osciloskopy Rigol 4000 rada?

Středa Únor 13 11:57:27 CET 2013

Taky jsem o něm tehdy uvažoval, nakonec jsem si koupil Hantek 5062B
rozšířený na 200 MHz a jsem s ním spokojený ... až na to že jsem se s
ním musel trochu naučit. Třeba pokud čeká na spouštěcí impulz, nestíhá
reagovat na některé ovládací prvky. Musím ťuknout na HOLD a pak se teprv
se mnou baví, když chci třeba posunout obrázek. Pak se mi nelíbí
chlupatá čára, místo jednoho rychlého převodníku je jich tam snad 5
(nebo 10?) pomalejších aby se srovnaly, píšou tam pustit kalibraci po 30
minutovém zahřátí :-( Ale moc se to nezlepší. Prý to takhle ale dělají i
lepší značky, tak jsem se s tím smířil. Dělá se s ním dobře, ale pokud
se chci podívat na tenkou rovnou čáru, raději si pustím starý dobrý
analog :-)
Anděl