OT Chvala Linuxu, den stvrty, vecer

d.petr d.petr na post.cz
Středa Únor 13 10:14:57 CET 2013

On 12.2.2013 22:18, Marek Peca wrote:

> Ono aspon pokud jde o kulturu jadra, tam to jde jeste trochu dal:
> nejlepsi kod se komentuje sam.

> kdyz me na to misto kodu s trochou pokecu zavedl zivy clovek, zbytek uz
> jsem cetl sam a bylo to veru nadherne srozumitelne.

	Tak to jste buď nadmíru chápavý, nebo já jsem úplnej tupoun. Taky jsem
cosi drobného potřeboval v jádru a ... absolutně jsem nechápal co, kde,
proč, kudy dál, hledal jsem po internetu návody, příklady (dokonce toho
konkrétního, co jsem chtěl, ovšem ono se to nějak lišilo v závislosti na
verzích jádra), no nakonec to funguje, ale rozhodně bych netvrdil, že
jádro je srozumitelné. A nejhorší jsou makra: to najdete makro
(nicneříkajícího názvu, ale to se nakonec dá čekat, při tom množství),
netušíte, odkud se bere, tak necháte prohledat celý kód, najdete ho a
ono má v sobě akorát volání jiného makra, takže znovu prohledávat, ... a
nakonec najdete volání jediné funkce či něco podobně "složitého",
zkrátka přehlednost sama. Štěstí, že vývojáři neslyšeli mé komentáře.
	PM