RE: Měřič indukčnosti

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Středa Únor 13 07:52:04 CET 2013

Nevím proč jste vulgární. Pro mě jsou typická právě taková měření. Zabývám se VF technikou. Nemám potřebu nikoho oslňovat. Prostě jsem si jen dovolil napsat svůj názor a navrhl lepší variantu. Nic víc a nic méně. Pokud jsem Vás tím naštval tak mi to promiňte. Ale myslím, že právě proto tu tato konferece je. Každý si z předkládaných faktů může vybrat co potřebuje.

	Martin.