Měřič indukčnosti

Úterý Únor 12 23:22:36 CET 2013

No já nevidím důvod napájet to z baterky. Na stole se mi válí napaječ 9V
0,3A "pro všeobecné použití" a u takových udělátek mám stejné konektory.
Kalibraci taky dělám až po připojení přípravku. Na SMD a malé kapacity
používám tohle
http://vaelektronik.cz/fotky/pripravek.jpg
dráty nemusím brát do ruky a kapacita k druhému konci, za který to
držím, je minimální. Nějaká ta desetina pF tam lítá, ale to už neřeším.
Anděl