Aky graficky displej na bastlprojekt?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 12 23:09:51 CET 2013

Dakujem vsetkym za komentare a navrhy.

> Nejak mi neni jasne, k cemu to ma byt. Pokud jen na zobrazovani
> nastavenych parametru a toho kterej cudlik user zrovna zmacknul, pak
> bohate staci neco ala nokia za 5€.
> Pokud je zamerem, aby to zobrazovalo ty curvy, bude na alespon trochu
> pouzitelne zobrazeni, potreba neco vyrazne lepsiho, tj. vetsi, vice
> bodu, nejlepe s barvickami.

Ano, aby boli zobrazene curvy, ako vravite :-)
Ja viem, ze treba vela bodov; bol som pisal 256x256 ako cielove minimum... a viem ze s farbickami je to lepsie... :-)

> Hladanim kdeakych LCD-ciek som stravil dost casu a povedal by som, ze
> vsetky kriteria naraz nie su splnitelne.

:-(

> Do 15E koncis pri 128x64

Toho som sa obaval. To je uz pod prahom pouzitelnosti...

> Nad 15E...

To je asi nepriechodne pre bastlprojekt. Nehovoriac o tom, ze aj tie vsetky, ktore su do tych 30E, su nie bohvieco a maju rozne nedostatky a muchy...

> http://www.ebay.com/itm/3-2-TFT-LCD-Module-Display-Touch-Panel-PCB-Adapter-SD-Card-Socket-240X320-/350631277050?pt=UK_BOI_Electrical_Components_Supplies_ET&hash=item51a340b1fa

Tohoto som sa, kupodivu, tiez obaval...

Toto - po doplneni lupou :-) - asi splna vsetky poziadavky s vynimkou jedinej, a tou je dostupnost v tom sirokom slova zmysle. A to je bohuzial v tomto velmi konkretnom pripade showstopper. Neda sa robit komunitny projekt tak, ze "... a zozente si nejaky QVGA displej, nabastlite si ho a dopiste si low-level ovladac..." Ako som pisal, bolo by to fajn ak by existoval ekvivalent v normalnom obchode s akou-takou zarukou dostupnosti o par rokov, hoci aj pomerne draho. Ale kedze k tomu nie je ani ten najzakladnejsi popis a v normalnych obchodoch je tych displejov hoci aj drahych poskromne, je otazne, aka je pravdepodobnost ze sa to stretne... A este vo svetle toho, co pisal pan kolega Buchta (a co som tusil), ze takychto modulov je vela a su prilis rozne... :-(

Este raz dakujem, a aj nadalej prijimam komentare a navrhy,.. :-)

wek